"Cele są jak magnes. Przyciągają rzeczy potrzebne do ich zrealizowania" -Anthony Robbins
Indywidualne, grupowe, dla pracowników i kadry managerskiej
Szkolenia interpersonalne poświęcone strategiom zarządzania emocjami w pracy i komunikacji to intensywne szkolenia z „kompetencji miękkich”, które koncentrują się na rozwoju inteligencji emocjonalnej, uczą samokontroli oraz trzeźwej oceny sytuacji niezbędnej do właściwych reakcji w danych okolicznościach.
Trafna ocena stanów emocjonalnych innych osób oraz umiejętność dostosowywania swoich reakcji do konkretnej sytuacji mają decydujący wpływ na skuteczność naszych działań, kształtowanie się pozytywnych relacji w grupie oraz ducha współpracy i zrozumienia.
„Zarządzanie emocjami w pracy”
znajomość zasad efektywnej komunikacji w kontaktach biznesowych,
diagnoza własnego stylu komunikowania,
świadomość znaczenia celu w komunikacji i realizacji zadań,
weryfikacja mocnych i słabych stron własnych umiejętności,
wyeliminowanie najczęściej popełnianych błędów pojawiających się w komunikacji.
Szkolenie dedykowane jest osobom, które:
chcą doskonalić swoje relacje i skuteczność swojego porozumiewania się z ludźmi,
pracują w dużej mierze w oparciu o komunikowanie się z klientem zewnętrznym i/lub wewnętrznym,
poszukują skutecznych sposobów rozwiązywania trudnych sytuacji wynikających z nieprawidłowej komunikacji.
Sztuka definiowania emocji, komunikacji werbalnej i niewerbalnej i sztuka wywierania wpływu i casestudy to doskonale wykorzystany czas na rozwój nie tylko siebie ale i swojej organizacji.
Szkolenie trwa w zależności od ilości uczestników 1-2 dni szkoleniowe
Cena uzgadniana jest indywidualnie.