"Cele są jak magnes. Przyciągają rzeczy potrzebne do ich zrealizowania" -Anthony Robbins

Indywidualne, grupowe, dla pracowników i kadry managerskiej

Szkolenia interpersonalne poświęcone strategiom zarządzania emocjami w pracy  i komunikacji to intensywne szkolenia z „kompetencji miękkich”, które koncentrują się na rozwoju inteligencji emocjonalnej, uczą samokontroli oraz trzeźwej oceny sytuacji niezbędnej do właściwych reakcji w danych okolicznościach.

Trafna ocena stanów emocjonalnych innych osób oraz umiejętność dostosowywania swoich reakcji do konkretnej sytuacji mają decydujący wpływ na skuteczność naszych działań, kształtowanie się pozytywnych relacji w grupie oraz ducha współpracy i zrozumienia.

„Zarządzanie emocjami w pracy”

znajomość zasad efektywnej komunikacji w kontaktach biznesowych,

diagnoza własnego  stylu komunikowania,

świadomość znaczenia celu w komunikacji i realizacji zadań,

weryfikacja mocnych i słabych stron własnych umiejętności,

wyeliminowanie najczęściej popełnianych błędów pojawiających się w komunikacji.

Szkolenie dedykowane jest osobom, które:

chcą doskonalić swoje relacje i skuteczność swojego porozumiewania się z ludźmi,

pracują w dużej mierze w oparciu o komunikowanie się z klientem zewnętrznym i/lub wewnętrznym,

poszukują skutecznych  sposobów rozwiązywania trudnych sytuacji wynikających z nieprawidłowej komunikacji.

Sztuka definiowania emocji, komunikacji werbalnej i niewerbalnej i sztuka wywierania wpływu i casestudy to doskonale wykorzystany czas na rozwój nie tylko siebie ale i swojej organizacji.

Szkolenie trwa w zależności od ilości uczestników 1-2 dni szkoleniowe

Cena uzgadniana jest indywidualnie.

konfe